Recenze (586)
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Nejhorší ze všech Marvelovek. Skoro žádná akce a děj. Jen pořád nějaké plkání...
Operace Rudé moře (2018)
Přijíždí další povstalci... a další... Jen hrstka čínských vojáků stále střílí a jsou nesmrtelní! Podle skutečné události.
RocknRolla (2008)
Tolik super herců v jednom filmu a taková s...a to byla. Ani komedie, ani napínavé, jen blbé bláboly a několik mrtvých.
Temple (2019) (seriál)
Ze začátku se to jevilo podle chování postav jako komedie, ale postupně to nabralo na obrátkách a gradovalo až ke konci. Konec skončil docela napjatě, takže očekávám s nedočkavostí druhou sérii. Zhlédl jsem všech 8 epizod v jednom kuse.
Instinkt (2019)
Tak nevím, kdo se nechal chytit do pasti, zda Nicoline nebo Sidris. Každopádně se film vleče, je tam spoustu dlouhých záběrů, při kterých si můžete domýšlet co chcete, některé představy Nicoline splývají se skutečností a obráceně /pes v posteli?/, celkově proto za 1*.
Žár těla (1981)
Takhle má vypadat detektivka! Hlavní je děj a očekávání co bude dál a ne jen akční scény, potoky krve a scénář o pár řádcích. A "plno sexu" tam není, nenechte se zmást recenzí ☺
Horizont události (1997)
Slibný začátek, napětí, setkání s druhou lodí, tajemné neznámo.....ale pak se to zvrhlo v nějaké krvavé kdovíco....Ještě, že není nesestříhaná verze k vidění - hnus! Á propo, on ještě vážně někdo věří v peklo?
Archiv (2020)
Muž je po smrti své ženy na výzkumné stanici v Japonsku, kde vyrobí 3 roboty. Ten třetí je velmi podobný jeho zemřelé ženě: emocionálně, fyzicky...prostě jako druhá žena. Jenže je konec programu i filmu a já vůbec nevím, co si o tom mám myslet. Nečekejte žádné drama, sci-fi trochu a napětí za 1.
10 položek a méně (2006)
Ne, ne, ne! To se vážně nedalo! Neustálé dlouhé dialogy, plkání o ničem. Ani komedie, ani romantika, ani drama, prostě škoda času!
Spoutáni na celý život (2018)
Větší kokotinu jsem snad neviděl! Dlouhé dialogy o ničem a dívání se na znetvořené lidi, tak o tom je tento film.