Recenze (22)
Zmizelá (2014)
Akokoľvek dobre je ten film natočený, pre mňa je to jeden z najodpudivejších výtvorov, aký som kedy videl... (odpad nedávam len kvôli spomínanej kvalite)
Čekej do tmy (1967)
Úžasný thriller, skvelí herci (zabudnite na sympatického grandpu z Little Miss Sunshine...Arkin is evil!)
Saxána a Lexikon kouzel (2011)
Pripájam sa k skupinke ľudí, ktorým na takéto hodnotenie stačilo vidiieť trailer (ani ten som nezvládol až do konca)...
Biutiful (2010)
Ťažko sa mi hľadajú slová. Film ma zasiahol viac, ako by som čakal, svojou tvrdosťou a krehkosťou zároveň. K úžasnému zážitku obrovskou mierou prispela aj podmanivá a výborne využitá hudba a herecká virtuozita Javiera Bardema. Trvalo dlho než som sa na to odhodlal a rozhodne neľutujem :)
Čas probuzení (1990)
Veľmi pekný film. DeNiro podal super výkon, akurát si myslím, že mal obrovskú výhodu oproti iným, ktorí by túto rolu hrali, keďže sa pri tých ksichtoch a tikoch ani nemusel príliš namáhať :)
Mamut (2009)
Veľmi príjmený film. Akurát nechápem tú matku : We will have to find another nanny... Celý čas má pod nosom príklad toho, ako sa dokáže matka obetovať pre svoje deti...Každopádne príjemné prekvapenie po čítaní všetkých tých negatívnych komentárov :)
Casino (1995)
Taká znôška hajzlov pokope nebola snáď ani v Mafiánoch...ale tu mi bola De Nirova postava aspoň sympatická...zato ostatným som ich sladký koniec z celého srdca prial...
Big Lebowski (1998)
Najprv som myslel, že dám len 4, ale Dude je jedna z najlepších postáv vôbec! Stelesnená dokonalosť. Pod 5 sa nedá z mojej strany ísť...
Pevné pouto (2009)
mne sa ten film pacil...vizualna stranka moje oko pohladila a efekty mi nejake ubohe nepripadali...celkovo to na mna posobilo velmi prijemnym dojmom. Za film samotny by som dal tak 3,5, ale kedze tam bola uzasna hudba vytvorena genialnym Brianom Enom a Alice od mojich oblubenych Cocteau Twins, nemozem dat inak ako 5.
Avatar (2009)
taku neskutocnu sracku som teda necakal...