Recenze (139)
Manželská lest (2014) (TV film)
5 hvězd, dost dobrej film :) takových 75%
Máte slovo (2008) (pořad)
Nechci být sprostý , ale horší pořad sem neviděl :D na to se opravdu nedá koukat , tragédie , to bych se radši koukl na horor , který by měl 2%
Místo zločinu Plzeň (2015) (seriál)
Jasně, že to nemá na Labyrint, ale je to seriál, na kterej se docela rád dívám, takže za mě 3 hvězdy :)
My Scene - Hvězdy Hollywoodu (2005)
Ale jo jako malému se mi to líbilo :D tak dám 5
Na západní frontě klid (1930)
jeden z nejlepších filmů na světě , nemám slov :) absolutně perfektní
Na život a na smrt (2005)
Dost dobrý film za málo peněz, takhle se to dělá :) dal bych 4 hvězdy, ale když tu koukám na ta slabá hodnocení, tak tam dávám 5 hvězd.
Nebezpečná láska (2010) (TV film)
jeden z nejlepších filmů v 8 na Barrandově :))
Nebezpečná přání (2002)
Proč tak slabé hodnocení? Za mě hodně povedené, samozřejmě jsem se nebál, ale tak či tak mě to potěšilo a rozhodně nezklamalo, dal bych 4 hvězdy, ale 1 přidám za Češství (nic se vám nelíbí, vše kritizujete, prostě ''ideální'' národ)
Nebezpečné svádění (2009) (TV film)
Jasně, dalo se to zpracovat trochu líp, ale užíval jsem si ten film od začátku až do konce, sympatické postavy, hlavně teda Cole a krásná učitelka. Na tento film budu dlouho vzpomínat. Za mě 80%.
Nebezpečné vztahy (2016) (pořad)
za mě top pořad, absolutně nechápu ty odpady, hltám každej díl :)