Recenze (79)
Predátor: Evoluce (2018)
V US mládeži nepřístupno do 30 let, takovou vyzrálou myšlenku nelze pobrat jen tak. Díky Arnolde, ať se ti do toho nese...
Sněhurka a lovec (2012)
Sněhurka z Arku :-))))
Mezi vlky (2011)
Nedá se svítit, vyřazovací turnaj asi vyhrál vlkodlak alijašský alias vlk hollywoodský. Na závěr jsem už jen čekal, kdy k alfě přiběhne beta a delta parťák a začnou před finálovým fightem pánečkovi masýrovat ramena.
Gang Story (2011)
Pravá, nefalšovaná, gangsterská. Výborný střih, drive, pocit, že film travá tři hodiny v plném proudu. ju... Frantící jsou v tomhle stylu *1*
Poupata (2011)
Zcela otevřeně nehledě na jiná uznání. Tendeční, trapně šedé, výstřední oničem. Děkuji a podruhé ne..
Hněv Titánů (2012)
Monstr efekty s lobotomickým scénářem řecké mytologie po Emericku. Nu, můžeme se asi těšit i na trojku..
Nedotknutelní (2011)
Neuvěřitelné s jakou lehkostí se dá přednést i vážnější téma. Propletenec obou kontrastů sedl jako kvašák po páteční kocovině. Klobouk dolů, a s povděkem nejen za stromečka.
Tři mušketýři (2011)
Mně tam ještě chyběl lítací slon a podmořský koník. Obávám se, že to vypadá na pokračování.
Válečný kůň (2011)
Příběh o uhrančivém koňovi.
Super 8 (2011)
Super 8 chtít domů! Prostě a přímo, tyto kinder thrillery nebo asi sci-fi rodinné snímky vstřebávám jako kuřecí pařáty na lačno. V mých očích zklamání téměř po všech stránkách. Zbytečný snímek na který se zřejmě znovu nepodívám.