Recenze (79)
Milionář z chatrče (2008)
Problematika kastovnictví v Indii je asi nejmarkantnější. Zde Dynny Boyle dokázal, přes vcelku jednoduchý děj "jakéhosi" mladíka v Milionáři, perfektně vtěsnat nemilosrdný život v indických slumech. Tento emotivní zážitek, se tváří dosti sebevědomě, na to, aby v boji o plešouny nechal konkurenci v klidu.
Milk (2008)
Pro hetero to zase takový kultovní snímek nebude, ale i přesto si zaslouží náležitou pozornost. Mnohdy fádní scény a zdlouhavé dialogy jsou uvolňovány naturálním podáním Penna, člověk by řekl, že mu to i slušelo :-). V obsahové části je čím dál zřetelnějš, že puritánský odkaz kolonistů z Mayflower ztrácí ve Státech na intenzitě a Amerika se konečně začíná seznamovat s realitou skutečného okolí. Zdá se, že na pomyslné misce vah začíná slovo tolerance převažovat nad letitými předsudky a tento snímek budiž toho jasným důkazem. Závěrem jsem nevěřil, jak dokonale se produkci podařilo vybrat podobu herců s tehdejšími aktéry. Čtyři stars na dřevo .
Moliere (2007)
Rozverná freska, která příjemně pobaví.
Monstrum (2008)
Snímek po všech stránkách slušný. Bohužel, až na ten "originální" konec, který mě dokázal leda tak n.a.s.r.a.t! Nezbývá než si počkat na další díly, abych se alespoň náznakem dozvěděl, na co, že jsem se to 84 min. díval. 70 %
Napola: Hitlerova elita (2004)
"povedete říšské župy, Los Angeles, Moskva, Londýn", aneb názorná ukázka, že všichni jsme jen lidi!
Návrat domů (2006)
Herecké výkony na úrovni školního divadla, efekty, kterým dokáže čelit možná jen Bollywood, činíní z tohoto nadějného námětu zbytečnou podívanou.
Nedotknutelní (2011)
Neuvěřitelné s jakou lehkostí se dá přednést i vážnější téma. Propletenec obou kontrastů sedl jako kvašák po páteční kocovině. Klobouk dolů, a s povděkem nejen za stromečka.
Norbit (2007)
Už delší dobu jsem si říkal, kdy to přijde, a dočkal jsem se. Všem fandům Kameňáků přeji příjemnou podívanou, ostatním doporučuji nedívat se, alespoň ne do konce, jinak riskují mentální degradaci.
Nová Francie (2004)
Tak nevím jestli tohle byla spalující romance, ale já počítal minuty až to skončí. Příběh byl nanejvýš fádní, zmátená dějová posloupnost, herecké výkony více než vlažné a celkově to postrádalo snad všechno. V tomto případě Frantíci zasponzorovali "Dramaticky, romantické béčko". Snímky pod taktovkou pana Beaudina ve mě příště vzbudí minimálně nejistotu.
Obřad (2011)
Tak tohle je špatný snímek. Zde se dá mluvit jen o 110 minutách uhozené fušeřiny. Ze snímku založeném na takovém laciném scénáři, řízeném průměrným režisérem nemohlo vzniknout nic dobrého. Nechápu, že k takovému scénáři se nechali propůjčit staří matadoři herectví, zejména tedy Hopkins. Dvě stárs jen k respektu hereckých legend.