Recenze (112)
Invictus: Neporažený (2009)
Kýč jak bič, ale dobře zahranej.
Landův lektvar lásky (2009) (TV film)
Tak nefér a zavádějící příspěvek jsem v televizi už dlouho neviděl ... :-) Eriko, styď se a běž radši makat!
Pád vládce (2009)
Odcházení po haitsku čili méně absurdní a zábavné, ale více živočišné a krvavé.
Pan Nikdo (2009)
Film, který se tváří jako esence všehomíra a vlastně je totálně o ničem. Režisér naťukl tolik motivů, že se v tom ve výsledku sám ztratil.
Stvoření (2009)
Ultra "zábavná" a ultra pitomá podívaná, která postrádá logiku i napětí (což je u hororu dost podstatné) a která vyhlíží jakoby ji natočili dva francouzští Magnusci, kteří vytáhli z archivu opotřebované masky z filmu Boj o oheň a vyjeli si na výlet do Švajcu. Ale při natáčení v Alpách byla asi sranda, takže jeden bod. :-)
Veronika se rozhodla zemřít (2009)
Třikrát fuj!!! Emilka Mladá natočila odpudivý povrchní kýč, který jí ale zřejmě mnoho lidí zbaštilo i s navijákem ...
Anglické jahody (2008)
Film, který na první pohled vypadá jakoby ho natočil čerstvý absolvent FAMU, kterého poprvé pustili k celovečernímu filmu. Na druhý pohled je to nuda, nedotažený scénář a klišoidní postavy. A Pavla Tomicová strašně přehrává.
Cinka Panna (2008)
Film, ve kterém cikáni vypadají jako gádžové, nemůže být dobrej. Už jen proto, že vypadá jakoby ho natočil amatér, co drží kameru poprvé v ruce. Vrcholem jsou ovšem scény, v nichž se fakt drsný a česky mluvící (!?) kovář Martin Dejdar tváří jako cigánský baron, který je nad věcí, a drsná cikánská šamanka Zuzana Kronerová bafe z dýmky, pronáší moudra v rómštině a taky se tváří, že snímá všechny hříchy světa ...
Gran Torino (2008)
Taky bych jednou chtěl být takovej protivnej a nerudnej dědek ... :-)