Poslední recenze (16)
Kruhy (2017)
Jak začít...prvně musím podotknout, že jsem strašpytel a hororů se bojím. Na film jsem šla jen kvůli přítelovi, abychom neseděli doma. Radši jsem se nekoukala na trailer a šla rovnou na to do kina s tím, že to nějak vydržím. V konečném výsledku to dopadlo tak, že jsem měla problém nesmát se, popřípadě nezakřičet ,,Baf" aby se vůbec někdo v sálu aspoň lekl, natož bál. Film je totiž opravdu bizarní, jako sorry, ale holka co leze z televize, všechny ty divný vidiny, psychopatickej zvrhlej farář (klišé)...tohle fakt ne. Jediný, co mě zajímalo, byl vztah Samary a Evelyn a ,,rozluštění" téhle ,,záhady" nebo jak to říct. Ale abych to zhrnula: Je to sračka.
Vyprávěj (2009) (seriál)
Naprůměrný český seriál, který je kromě zábavy i aspoň trochu poučný. Jediné, co mi dost vadí je to, že celý seriál je v podstatě založen na neplánovaném otěhotnění a děj se tím pořád opakuje.
Applikace (2014) (pořad)
Dozvěděla jsem se o spoustě užitečných aplikacích, co se mi hodí, jsou tak nějak aspoň trochu přiblížené, ale občas se mi zdá, že tam ukazují dost staré věci. Ale jinak jsou tam třeba zajímavé rozhovory. Moderátor by měl dostat cenu za nejtrapnější "vtipy"... tohle kazí celý pořad.