Recenze (736)
Balada pro banditu (1978)
Hm, keď som uvážil rok vzniku, musel som hviezdičku pridať... Inaxie, zaujímavé, ako chlapsky tu ešte pôsobí Miroslav Donutil, ten slizký advokát z Kurvahošigutntág, ktorý sa akosi z tej role potom už nikde nevyzliekol...
Balada z hadrů (1960) (divadelní záznam)
Bohužiaľ, všetky Werichove hry na mňa pôsobia jediným dojmom - nejaká akože zápletka akože vznešená, početný ansámbl rozvíri vodu, a potom príde Ó Veľký a Múdry s nepresahujúcim pobočníkom (to si postráži, aby nepresahoval!) a strhne všetku pozornosť aj zásluhy na seba. Všetci ostatní sú blbci. A bez konca zvonec. Trochu málo - obzvlášť na dnešnú dobu.
Barva peněz (1986)
Ak sa dá urobiť zaujímavý film o poole (ktorého som naozaj fanúšikom), tak asi lepšie už nie ;)
Baťa, první globalista (2018)
Upotená reklama na Ameriku. Čo s tým má spoločné Baťa??
Bear Story (2014)
No nic moc teda... Klišé na klišé, vrátane artu. A keď chceli Amerikanci prejaviť spolupatričnosť s Chile, nemali tam 40 rokov podporovať Pinocheta, a nie teraz pokrytecky dávať Oscary jeho obetiam...
Bělaja gvardija (2012) (seriál)
Kecy, kecy, samý kecy a kydy... Kniha!
Big Hit (1998)
Chujovina, ktorá sa dá pri troche snahy dopozerať bez trvalých následkov. Obzvlášť ak ste teenager.. Žiadny prínos z nej však neplynie a nevyplynie.
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Absolutely adorable Margot. Veľmi ma pobavil aj zlý Bono Vox Evana Mac Gregora. Plus 1 za formu a odvahu to robiť takto inak, drzo, ale dobre. A všeobecne vzaté, asi som cieľová skupina - my cup of tea ;)
Bitva u Vídně 1683 (2012)
Ilustračné scény k Age of Empires II, režíruje: cirkev katolícka.
Black Panther (2018)
Shaka Zulu v časoch Marvelu a CGI. Ja som fandil Jordanovi...