Recenze (385)
Agresivní virus (2014) (seriál)
Je to divný - první série ještě bavila upíříma ještěrama, i když autoři si nastavují reálie, jak jim to vyhovuje, a nevadí, že návaznosti postrádají logiku. Při sledování se vybavují různé seriály a filmy, kde je sledované téma zpracováno líp. Druhá série už je opravdu pitomá - i když Stoll se tam konečné vrátí ke svému skutečnému vzhledu :-)
Agrometal - Soutěž (2023) (epizoda)
To se fakt nedá ani s nadsázkou - scénář prostě prachmizerný.
Ach, ta láska nebeská... (2020) (TV film)
Zoufalé, ale za Pilarku, Basikovou, Dyka, Vondráčka a Absolonovou dvě.
A.I. Umělá inteligence (2001)
Skvělé řemeslo, hudba i nápady. A toho medvídka bych chtěla.
Akumulátor 1 (1994)
Geniální film, super pointa, úžasný výběr herců, mystično, stálo by za to natočit dvojku s AI , která mi teď napsala, že je to " zvláštní film s unikátním smyslem pro humor a surreálným pohledem na svět". Jak už píše @honzíno, Matrix nebyl první ;-)
A nebojíš se, princezničko? (1980) (TV film)
sobectví a ego
Anglický pacient (1996)
výborná hudba, nádherné záběry a výborné obsazení. K tomu romantický příběh. I když bez války a utrpení asi takovou lásku fakt nejde zažít :-)
Arrow (2012) (seriál)
Je to trošku hloupé, ale ve svém žánru lepší průměr.
Až kohout snese vejce (2005) (TV film)
Vše rádoby... příběh, hudba, humor.... Královský rádce – nedosahuje ke kotníkům rádců z pohádky Princezna na klíček. A co hledání koruny králem – možná inspirováno Císlerem v pohádce Za humny je drak - přitom mi zde právě připadá velká snaha o dosáhnutí stejného efektu. Chvílemi je pohádka upocená, chvílemi ušmudlaná, ale má i světlé momenty, když se ze spaní probere Martin Hofman.
Bába z ledu (2017)
Možná jsou některé postavy až příliš jednoznačné a vývoj přeměny vnuka až příliš rychlý, ale líbil se mi příběh hlavní hrdinky, jak se postavila ke svému životu. A Pavel Nový je dost dobrej. V sexu se máme na co těšit a jedna hvězda navíc, jak se Zuzana Krónerová vypořádala se studenou vodou :-)