Recenze (385)
Nene (2022)
Pobavilo :-)
Bratři (2023)
Za mne důležitý film a je super. Chybělo mi tam pár jejich majstrštyků, ale nechyběly kontroverze. Výběr herců skvělý a matka rodu Dyková byla úžasná. Doporučuji skvělou knihu Zatím dobrý od Jana Nováka.
Bedřich Smetana: Prodaná nevěsta (2024) (divadelní záznam)
Nojo, zas tu chybí nadhled a smysl pro humor. Si pusťte staré záznamy, když chcete své nedotknutelné dílo mít stále stejné, vždyť je to komická opera ;-) Je to vtipné a pohodové a výkony prostě parádní ;-)
Johnny English se vrací (2011)
bohovksy jsem se bavila. Zkuste si před tím dát pár minut komediálního seriálu z novy. Policie Hvar... nekoukatelné... naštěstí mi Atkinson spravil náladu.
Cesta do tmy (2023) (TV film)
Až na některé kousky policie a karikatury politika se mi příběh i zpracování moc líbilo.
Kouzelná romance (2007)
Prostě se nechme bavit a tenhle film to splňuje :-) Nejhorší je, že to není k žehlení, protože vizuálně je to skvělý :-)
Desáté království (2000) (seriál)
Dlouho mi bylo skryto, nechápu, a přitom tak ... super :-)
Akumulátor 1 (1994)
Geniální film, super pointa, úžasný výběr herců, mystično, stálo by za to natočit dvojku s AI , která mi teď napsala, že je to " zvláštní film s unikátním smyslem pro humor a surreálným pohledem na svět". Jak už píše @honzíno, Matrix nebyl první ;-)
Osada - Epizoda 6 (2023) (epizoda)
Já se královsky bavím a moc díky tvůrcům :-) Standa Majer nemá chybu...
Osada - Epizoda 4 (2023) (epizoda)
On toho debila nehraje... on je :-) Super Holub v Jarmulce, Majer s polyamorií, jako fakt paráda :-)