Recenze (142)
Pár nenormálních aktivit 2 (2014)
Marlon jé blázen....ostatně jako jeho celá famílié,párkrát jsem zasmál...místy nechutné,ale co už...u Wayansů to není nic nového....3*** za Annabellku...prdelku..
Past (1997)
Více než průměrný thriller s vynikajícím Denisem Quaidem,mladým Jaredem Letem a v roli masového vraha a únosce :Danny Glover. Napínavý příběh k takovému tomu domácímu pokoukání.
Peklo (2003)
Jeden z těch lepších filmů s JCVD a že jich je v posledních letech jak pravdy a lásky mezi lidma...
Pevné pouto (2009)
film ,kerý se zarývá pod kůži, Stanley Tucci jako vrah 14leté Susie odporný,režisér Peter Jackson v jiné poloze,než jsme zvyklí,přesto tímto filmem dokázal,že umí točit i takovýhle žánr .
Plán útěku (2013)
Setkání dvou akčních legend,film sám o sobě není buhvíco,ale tihle 2 týpci ho povýšili na slušnou jízdu...spokojenost a doufám ,že se nepotkali naposled / nepočítám-li "All Stars" v Nepostradatelných /
Plnou parou vzad! (2002)
Při sledování této bláznivé komedie se mi po těle udělalo příjemné teplíčko.....teď ale vážně, i když místy až přiblblá podívaná tak svůj účel pobavit to splnilo..
Polibek draka (2001)
Jeden z těch nejlepších filmů,které Jet Li natočil mimo Asii,špička mezi akčními "béčky".Kulervoucí souboje,krásná lehká holka Bridget Fonda a francouzský záporák Tchéky Karyo. Bessonovka,která nezklame.
Pompeje (2014)
Na ten film jsem se opravdu těšil,po shlédnutí přetrvavájí rozporuplné pocity,vizuálně moc pěkné,ale to je tak všechno.
Poslední Mohykán (1992)
Okouzlující a dobrodružný příběh Sokolího oka,Čingačgúka,Unkase: posledních mohýkánů a znepřátelených huronů v čele s Maguou v podání skvělého Wese Studiho,Daniel Day-Lewis jako Sokolí oko rovněž výborný,skvělý film,hudba úchvatná,přírodní scenérie taktéž,není co kritizovat.....
Poslední přežije (2015)
Krotitelka zombíků vs. agent jejího veličenstva v penzi....