Recenze (8 387)
Spatřit plavého koně (1964)
Zatraceně dobré psychologické drama a ti herci, wow! To dnes chybí!!!
Odložený let (2014)
Syn slavného otce zde získává srdce opravdu velmi sympatické černovlásky z USA, která se jen tak nedá.!! Moc milá komedie bez zbytečně slavných herců, s trochou obyčejnosti, tou, která dnes tolik chybí ve filmech.!!!
Lovec trolů (2010)
Velmi velmi zajímavé téma a zatraceně zajímavě naservírované..
Kdo seje vítr (1960)
Skvělé dílo! "Myšlenka je větší zázrak než katedrála"... Luxus... Hloupost se musí mýtit!!!
Kouzlo měsíčního svitu (2014)
Příliš předvídatelné a trochu afektované, jestli mi rozumíte.. ale romantika tu je!
Člověk do každého počasí (1966)
Skvostná konverzačka o sporu jednoho zásadového křesťanského anglického kancléře s králem, který proslul likvidací svých manželek a ustavením vlastní církve. A naprosto bravurně zahraný Lord Protector.!!!
Daleko od hlučícího davu (2015)
Krásné drama o lásce tak horoucí a tak dlouho nenaplněné!
Kniha života (2014)
Podařené..
Šest směšných (2015)
Tak krásně blbá, ale propracovaná western-parody.. :-)
Méďa 2 (2015)
Příšerně obhroublé, ale současné.! Zde vidíme, jak film dopadá vlivem neutuchající touhy tvůrců se zalíbit... :-(