Recenze (8 398)
Napoli violenta (1976)
Brutálně dobré..
Zabijáci (1956) (studentský film)
Filmy nejgeniálnějšího režiséra, který kdy žil na této planetě. Jemu podobní měli většinou osud zatracenců, například Passollini. V tomto snímku nejde o děj, ale o princip "neděje". Ta strašlivá představa vrahů čekajících na svou oběť, která se v klidu baví... :-()
Il Prezzo del Potere (1969)
Klasika od klasiků
Sbohem Gringo (1965)
Krásná hudba ..
Jeden stříbrný dolar (1965)
Slušivý western proven.spaghetti.
Ringo se vrací (1965)
Skvěle pojatý film s kladným "seveřanským" vojákem a naprosto geniální hudbou "M". Na konci krásný odstřel hlavního záporáka, vřele doporučuji k odpolední kávě..
Mrtví jezdci (1971)
..skvělá hudba.. Atmosféra s Testim tuhá, takové snímky si on vybíral a do nich se hodil.!! Nadprůměrný spaghetti s klasickým zlosynem, který snad měl v tehdejší filmové Itálii monopol na hraní záporných rolí..?!!!
Specialista (1969)
Mario Adorf zase jednou sehrává úlohu pořádného bandity. Pěkné.. svěží spaghetti western slavného Corbucciho o střelic, který jede pomstít zbytečnou smrt bratra do zapadlého městečka, jenže netuší, že zrada a povod jsou v hloubi srdcí několika obyvatel města a ještě jsou tu "banditos"... :-)
Křiváci (1966)
Hudba mistra "M"....slušivý western s nadprůměrně vystavěným příběhem.
Žoldnéř (1968)
Jeden z nejuznávanějších westernů v žánru a la "spaghetti"...skvěle vypointovaný a zhudebněný snímek.