Recenze (8 382)
Star in the Dust (1956)
Jeden z nejnormálnějších a nejpřirozenějších westernů, které jsem viděl. Byl tak civilní a dobře zahraný a nemusely být přítomny ani hvězdy.!
Opasek na pistole (1953)
Zas tak nudné, jak jsem myslel, to tedy nebylo..
Roucho (1953)
Sílá lásky a úcty k lidskému životu přebyla pohodlí a luxus života římského tribuna...
Kaktus, bomba, letadlo (1969) (TV film)
Marvan k popukání.. :-))
Manon Lescaut (1970) (TV film)
Daleko lépe se to čte, než poslouchá.. Krásná báseň, která nemá obdoby.
Tad Stones a tajemství krále Midase (2017)
Moc příjemná propracovaná animace.. nic víc.
Fakjů pane učiteli 3 (2017)
Pořád legrace v podání party německých učitelů a žáků.. :-)
Marie Stuartovna, královna skotská (1971)
Brité uměli historické velkofilmy jako nikdo! Ale ta doba už je pryč..
Experiment Belko (2016)
Velmi trefné.. v dnešní době "Big Brothera" aktuální.
Ponorka na dně (1978)
Statečnost a odvaha v neuvěřitelném příběhu.. který by se reálně stejně asi nestal.