Recenze (8 379)
Kaktus, bomba, letadlo (1969) (TV film)
Marvan k popukání.. :-))
Manon Lescaut (1970) (TV film)
Daleko lépe se to čte, než poslouchá.. Krásná báseň, která nemá obdoby.
Tad Stones a tajemství krále Midase (2017)
Moc příjemná propracovaná animace.. nic víc.
Fakjů pane učiteli 3 (2017)
Pořád legrace v podání party německých učitelů a žáků.. :-)
Marie Stuartovna, královna skotská (1971)
Brité uměli historické velkofilmy jako nikdo! Ale ta doba už je pryč..
Experiment Belko (2016)
Velmi trefné.. v dnešní době "Big Brothera" aktuální.
Ponorka na dně (1978)
Statečnost a odvaha v neuvěřitelném příběhu.. který by se reálně stejně asi nestal.
Operace Entebbe (2018)
Nejslabší zpracování prolnuté "vyšším uměním".. Nebavilo! Chybí charakterní herci.
Thunder (1983)
Brakovní Rambo.. to s tou bazukou na konci v bance, trochu přehnané..!?!
Deadpool (2016)
Slušný rozjezd.. další komiksové série...