Recenze (8 383)
Tichá noc (2002) (TV film)
Kouzlo Vánoc je někdy čarovné a vyvolá nevyvolatelné, chvilkový mír mezi nepřáteli, doba, kdy se lidé stávají opět lidmi i v těch nejtíživějších situacích..! Ovšem nic netrvá věčně.
Šest černých dívek aneb Proč zmizel Zajíc? (1969)
Pan Lipský ve své roli na míru.. :-)
Racek Jonathan Livingston (1973)
Musí na to být správná nálada.
Imigranti (2008)
Sem tam vtipná hláška, jinak nic...
Sedmé nebe (2008)
Tyto filmy mají smysl... láska "podzimního věku" zpracovaná po našem-mladistvém stylu, proč to najednou kurňa někomu vadí..?!! Naši dědečci a babičky jsou přeci také milující lidé...nebo ne? :-))
Kočičí hra (1998) (divadelní záznam)
Kvalitní herečky, kvalitní zpracování, co více dodávat, ale šestnáct let předtím se dělalo daleko jiné divadlo u nás.!!!
Kočičí hra (1982) (divadelní záznam)
Nemá chybu, prosté a tak krásné milé herectví, co ty dvě Dámy na jevišti předvádějí, až se mi místy chtělo pla...
Rybí bojovník (2010) (pořad)
Hodnotím sdílnost..
Evoluce (2001)
Pan Duchovny navázal zábavně na svůj světově známý profil "koumáka v záhadách".. :-)
Útěk s Cézarem (1989)
Milý pes..