Recenze (8 379)
Malá mořská víla (1976)
Krutá zlá pohádka, která není příliš pro děti, taková spíše dospělecká povídka dle Andersena, mimochodem, on nebyl dobrý pohádkář, povídkář, to tedy ano!!
Maratónec (1976)
Skvělý temný snímek se znamenitým dabingem a skvělými vrahy.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Krásné....české a klasické..
Markýz de Bois-Doré (1976) (seriál)
Síla odvahy, cti a spravedlnosti vždy přebyje krutost, podlost a přetvářku s intrikami..!
Maxipes Fík (1976) (seriál)
Série nejmilejších pohádkových příběhů ČT. Kultovní Večerníček by zabral jistě široký pochvalný komentář, leč stačí jedno skromné slovo, krásné. :-))
Modrý pták (1976)
Zajímavá fantasy..
Muž na střeše (1976)
Skvostné krimi švédských klasiků tohoto žánru, kteří mu dodali akčnost a kritičnost v mnoha ohledech na tehdejší společnost.
Nájemník (1976)
Psychicky narušený jedinec a podivná časová smyčka anebo jen neuvěřitelně vyšinutá mysl dotyčného...! Docela jsem se bavil. Na pozadí zlověstně mírumilovná hudba od skvělého Sardeho..
Napoli violenta (1976)
Brutálně dobré..
Na samotě u lesa (1976)
Krásná letní komedie s geniálními výroky a herci. Jak jsou v tom Svěrák, Smoljak a Menzel, tak to voní na pěkné slovní posvícení... :-)))