Recenze (8 387)
Triumf vůle (1935)
Zrůdnost fanatismu založeného na nepravdě a nenávisti k druhým národům. Zde se můžete přesvědčit, že Vám všichni historici kolem nelžou.!!!! :-()
Tři muži na silnici (slečnu nepočítaje) (1935)
Jedna z nejhezčích reklam.
Hej-rup! (1934)
Já myslím, že dnes již velká česká filmová klasika.!!! Pánové W+V excelují...
Nezlobte dědečka (1934)
Geniálně řešený "strýček z Amériky" :-))
The Red Rider (1934)
Velice staré, leč zachovalé a poměrně dobré.
U nás v Kocourkově (1934)
Zase tak zábavné to není, leč tragicky místně pravdivé a kritické. Poláček měl za ušima.!
Dvanáct křesel (1933)
Milá komedie, další z těch se skvělým ba až geniálním panem Burianem... Kterak na dědictví si obyčejný "slušný a počestný" holič z Čech v Polsku přišel a jaké trampoty a lapálije mu to způsobilo. :-)) Když zkousnete ten šílený kouskovaný osmiminutový úvod, pak Vám bude hezky smíchy u srdce ze zbytku filmu. PS: Toho střihače bych nejraději...
Neviditelný muž (1933)
Hrůzostrašný příběh, oproti ostatním Whaleovým dílům jistě dnes ještě chytlavý.
Revizor (1933)
Velmi vyvedený "gogolovský přepis". Prostě Burian trochu stylizovaný, ale přeci svůj a Marvan s Pištěkem, Tréglem a ost. Prostě klasika humoru a nadsázky. :-)))
Záhada modrého pokoje (1933)
Dobrá krimi, tedy spíše detektivní povídka stran "první republiky"....