Oblíbené seriály (7)
Přátelé (1994)
Přátele dávají skoro nepřetržitě už celý můj život a proto se neodmyslitelně stali jeho součástí. Neexistuje díl, který bych neviděla a neexistuje díl, u kterého bych se vždy nenasmála, jako bych ho viděla poprvé. Můžu na ně koukat pořád dokola a stejně se mi nikdy neomrzí. Řekněte mi název epizody a mě se okamžitě něco vybaví! Rachel, Monica, Phoebe, Chandler, Ross a Joey.... Všechny jsem je milovala a vždycky budu:) Pro mě je to prostě bezkonkurenčně ten nejlepší seriál!
Glee (2009)
Glee je jednou z mých těžkých závislostí! Je to něco, na co se vždy těším, vždy mi to zvedne náladu a ráno jsem ochotná vstát dřív, jen abych si poslechla nové úžasné písničky v podání těch nadaných a sympatických lidí, kterých je tento seriál plný. Je vtipný, hudební čísla jsou dokonalá a řekla bych, že spousta náctiletých se v něm může nějakým způsobem najít.