Recenze (133)
Achiwa Ssipak (2006)
Parádní akční vymazlenost.
Air terjun pengantin (2009)
Zakletý šaman si na ostrově podá klasicky několik děcek.. Moc krásné herečky a super gore...
Alone (2015)
Mlask
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
3 x 100% a pevně věřím, že 4. řadu si smlsnu stejně tak, jako všechny :D :P
Americké vraždy (1981)
Downtowm Baltimore 4ever.
Archer (2009) (seriál)
:D :D Muhahahaha :D Anooo, to je on, mého srdce šampión.. Dokonalá vykreslenost sebestřednosti a egocentrismu jednoho hlavního tajného agenta... love that shit
Ascension (2002)
Hussain si jde pořád za svým, sonduje do lidského mozku neuvěřitelným způsobem. Na jednu stranu je téměř nemožné porovnávat snímky jako je Subconscious Cruelty a Ascension z vizuálního hlediska, je to prostě sto a jedna. Na druhou stránku jsou pro mě filmy naprosto totožné. Ascension pro mě byl určitě náročnější, protože nestačila vizuální stránka filmu, ale bylo potřeba zapojit hodně fantazie. Ale já jsem spokojený až na závěr, který mě zklamal, jinak bych dal plný počet.
At the Devil's Door (2014)
Tak tenhle snímek mě tak trochu zklamal. Prostě tam nebylo nic, ale vůbec nic, co by mě dokázalo zaujmout. Pro mě v tom nebyl absolutně žádný náznak umění. Jediné co se jim povedlo, tak udělat ze mě idiota... Ach yo :/
Auto jako léčka (2007) (pořad)
Eeej more dylino, tam je kára s klíčkama, pičo, dyk, dělej, jeď :D :D To snad nechcete :D
Aux yeux des vivants (2014)
No tak teda je to pěkně natočené po vizuální stránce. Uvodní scéna je na stejném levelu jak se u těchto filmů sluší a patří. No, a pak nastane hovno cca 80% filmu a pak dojede pan Lusk s hovnocucem, nachystá laptol a na scénu začne stříkat tuny nelogických sraček a scén, po kterých se bude zbytek představenstva klouzat a padat ostudou na hubu po zbytek filmu.