Recenze (41)
Čas probuzení (1990)
Abych u filmu uronil slzu, to už musí být něco. V tomto případě to však vůbec nebyl problém. Snímek plný emocí navíc umocněný skutečným příběhem.
Šestej smysl (2012) (seriál)
Kvalitní krimi seriál, který dokáže i pobavit. Příjemná podívaná, škoda jen, že si nenašel diváky a skončil. Ovšem poslední díl tedy stál opravdu za to.
Homo Faber (1991)
Klasický příběh o dvou zamilovaných lidech a překážkách, které jim osud staví do cesty. Romantické příběhy nepatří mezi mé oblíbené, ovšem tento snímek s hořkým koncem, si určitě své diváky najde.
Bůh masakru (2011)
Takovýhle styl komedie vždy ocením.
Proboha! (2008)
Dlouho jsem se tak nezasmál :) Ale být věřící, tak je možné, že by mě něco z toho co, zde bylo řečeno, trošku vyvedlo z míry.. "Nemusíte být Einstein, aby jste se mohli stát senátorem" :D
Prstoklad (2005) (TV film)
Poutavý příběh plný nečekaných zvratů. Má tedy přesně to, co film s takhle dlouhou stopáží potřebuje, aby si diváka udržel.
Osvícení (1980)
Kubricka prostě můžu.. A po shlédnutí tohoto díla jsem se v tom pouze utvrdil. Neříkám, že je tento film nějak extra strašidelný, ale jistě diváka drží celou dobu v napětí, což je u téměř dvou a půl hodinového filmu velice těžké. Je pravda, že pro film by byl celkový efekt proměny Jacka v dull boye :) asi lepší, kdyby Nicholson nevypadal jako blázen i normálně. Na druhou stranu, kdoví jak by film vypadal bez něj. Samozřejmě musím vyzdvihnout i výkon mladičkého Dannyho Lloyda, který na svůj věk předvedl pozoruhodný výkon. Výborný film, ale o některých scénách vůbec netuším, co si o nich myslet :)
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Na tento film bych mohl koukat pořád dokola. Samozřejmě, postrádá jistou míru realičnosti, ale některé filmy prostě mají své kouzlo a tohle je příklad za všechny. Navíc skvělý soundtrack - hlavně Bitter Sweet Symphony v závěrečné scéně dokáže vzít za srdce.
Zákon gangu (2008) (seriál)
Gang a rodina. Ctění rodinných hodnot, absence jakýchkoli morálních hodnot. Tento seriál opravdu dokáže uchvátit. Po první sérii jsem byl naprosto spokojen a nic víc už jsem se ani neodvažoval očekávat. Ale další dvě série posunuly laťku zase výš.
Spalující touha (1999)
I přes trošku delší stopáž jsem na film koukal jedním dechem. Hudba doprovázející dlouhé okamžiky přemítání Cruise, dialogy trvající dvakrát delší dobu než by musely, ale první hodina filmu v podstatě bez jakékoli "akce" uplynula jako nic. Následující zlomový okamžik a jeho dohra trvající až do konce filmu mě prostě uchvátily. Navíc velké množství nesouvisejících scén vás donutí přemýšlet, co je relevantní pro děj a co ne. Musím se na to určitě podívat znova :)