Poslední recenze (18)
Nadějné léto (2022)
Jediny film, ze ktereho jsem mela nutkani letos ve Varech odejit, bohuzel jsem zustala az do konce, takze davam hvezdu za kycovite zabery zapadu slunce nad morem. Dve hodiny zivota, co uz mi nikdo nevrati.
Strýček Búnmí (2010)
jedna hvězdička za koukatený scenérie a druhá za znásilnění sumcem :D
U mě dobrý (2008)
U mě nic moc :/