Poslední recenze (57)
Sedm (1995)
Parádní atmosféra, skvělí herci. A ten déšť.. Jen ten konec jsem tak nějak tušil. Ale furt si 5 hvězd zaslouží.
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Hodně se mi to líbilo, po zklamání z Expendables příjemná změna. Sice tam není tolik akce, ale stojí za to. Překvapila mě brutalita některých scén. To rozhodně můžu :) Scéna s uřízlou rukou třeba.
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Laciné efekty, nepůsobí přirozeně. Jinak film vcelku o ničem. Málo Stalloneho. Tak nějak sem čekal, že se vrátí.