Recenze (5)
Seveřan (2022)
Já mám snad vlčí mhu. Takovouhle snůšku nesmyslů, nelogičností a blábolů fakt pohledat.
Bojové nasazení (1986)
Naprosto vynikající film, který je umocněn dabingem-teda jedním z dabingů (musí člověk "trefit" ten správnej)............."a hovno spadlo na větrák"........atd.
Temné léto (2019) (seriál)
Pro mě mnohem, mnohem zajímavější než současné či nedávno minulé série walking dead s mravokárnými dloooouuuhými dialogy.
Četníci z Luhačovic (2017) (seriál)
Filmů či seriálů z tohoto období je jako šafránu. A ačkoliv jsem z prvního dílu byl dos rozpačitý, myslím, že díl od dílu lepší a lepší.
Stodola Michala Tučného (1983) (pořad)
Myslím, že léta se na tomto "pořadu" prostě nepodepsala.