Recenze (61)
Hospoda (1996) (seriál)
Podle me ste to nepochopili :)
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
Jde napsat jeste lepsi scenar k serialu a udelat lepsi casting? Asi ne, psal ho totiz sam zivot a par gangsteru a fetaku si tam i zahralo :) Neprekonatelne
Top Gun: Maverick (2022)
Zadna politika, zadny woke, zadni superhrdinove v latexu. Super navrat do detstvi. V Imaxu parada!
Arcane (2021) (seriál)
Nejlepsi vec jaka kdy vznikla podle hry.
Star Trek: Picard (2020) (seriál)
Hodne slaby pokus o Fan Service. Se Star Trekem a Roddenberryho ideou to nema vubec nic spolecneho. Kdo nezna a nevyrostl na TNG, DS9 apod. tak u toho muze jeste vypnout a pobavit se ale pro fanousky ST je to utrpeni. Divim se Stewardovi ze do toho sel, hraje tam karikaturu sebe sama. Edit: Tyvole druha serie jeste o dost vetsi velky spatny. scenar zrejme psala parta simpanzu
Star Trek: Nová generace (1987) (seriál)
Druha nejlepsi serialova inkarnace Star Treku. Na muj vkus moc slunickova a politicky korektni, ale na druhou stranu s par uzasnyma charakterama jako Picard a Data. Kvalit druhe pulky Deep Space 9 ale nedosahuje. (viz. muj komentar k DS9)
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Film pro jednu jedinou generaci, nastesti do ni patrim.
Kontakt (1997)
They should have sent a poet.
Senna (2010)
Nejlepsi sportovni film jaky sem kdy v zivote videl.
Musíme si promluvit o Kevinovi (2011)
Bylo to fajn zahrany, ale to je asi tak vsechno. Vubec nic to ve me nezanechalo.