Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Klub rváčů (1999)
Moulin Rouge (2001)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Nelítostný souboj (1995)
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Indy 3 je prostě nejlepší dobrodružný film všech dob. Ani výborná Ztracená archa se s tímhle dílem nedá srovnávat :-)