Recenze (15)
Aljašské nestvůry (2014) (pořad)
komedia, fraska, klamstvo na divakov, no proste ODPAD!
Prokletý ráj (2015) (TV film)
potencial dobry, prevedenie mizerne, jedna hviezda za ostrovnu krajinu
Černá smrt (2010)
dve hviezdy za Seana Beana...
Mezi vlky (2011)
2 hviezdy len za to, v akych podmienkach herci tento pocin natacali...ak to malo byt novodobe The Edge, tak to sa teda riadne sekli, vlci vyzerali ako zlovlci z Game of Thrones
Trestanec (2017)
Jamie fucking Lannister v uzasnom vykone, uzival som si kazdu jednu minutu, zaver silny..
Tajný agent v sukni (2012)
videl som 10 minut a stacilo
Ne m'abandonne pas (2016) (TV film)
videl som aj lepsie filmy s podobnou tematikou, toto bolo velmi malo uveritelne..
Příchozí (2016)
Za mna slabota, ta sentimentalna lacna americka vlozka pokazila cely film
Pohřben zaživa (2010)
Take filmy by mali zakazat, jedna katastroficka nuda
Last Night (2010)
Neskutocna nuda, nic len dialogy a objimacky, ziaden napad, proste strata casu, ani Eva Mendes to nezachranila