Recenze (73)
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
depresívno-melancholická, takmer dvojhodinová nuda :-( Škoda.
Unplugged: Pearl Jam (1992) (koncert)
Chýba mi možnosť dať šiestu hviezdičku, toto je neskutočná pecka !!!!
Zimní válka (2017)
Vydržal som pozerať prvú polovicu, neskutočne otravné dialógy .....celé zle!
Lemmy Forever (2010)
Úžasné, takto má vyzerať dokument o legende !!!
Mumie (2017)
Polovicu rozpočtu stál Tomáškov make-up.
Tři moulové (2012)
Ako počítam, tak počítam, ja som narátal len dvoch hlupákov: Bobby a Peter Farrelly
Osamělý jezdec (2013)
Táto kolosálna sračka už nie je hodná ani toho úbohého Johnnyho.
Volání o pomoc (2007)
Adama Sandlera a Bena Stillera som nikdy nepovažoval za dobrých hercov. Tomu prvému sa po tomto filme chcem ospravedlniť.
Valerian a město tisíce planet (2017)
Tak som sa opäť uistil, že Besson nie je moja šálka kávy.
matka! (2017)
Sklamanie. Takto to dopadne keď sa Darren dostane k drogám .....