Recenze (2 842)
Králíček Jojo (2019)
inu, asi jsem to nějak nepochopil...
Antropocén: Epocha člověka (2018)
trochu nevyužitý potenciál - záběry berou dech
Bolest a sláva (2019)
nuda...
Scorpions Forever (2015)
letem světem - čekal jsem trochu více historie a různorodější koncertní záběry
Hokejový zázrak (2004)
jeden z nejlépe natočených filmů o sportu
Dark Waters (2019)
tak nevím,jestli nevyhodit tu teflonovou pánev:-)
Kincsem - sázka na pomstu (2017)
Pěkně natočené, sympatičtí herci a příběh také dobrý.
Pomsta je sladká (2014)
pohodička se solidním výkonem Kate
Ofélie (2018)
pěkné kostýmy, jinak nuda
Rédl (2018) (seriál)
Dost drsné drama.zajimavY příběh. Skvělí herci