Recenze (2 842)
Nezlomná vůle (2006)
Ani nenadchl ani úplně nezklamal. Projednávané téma je silnější než podaná forma. Příběh mě trošku uspával a herecky jsem se taky nějak nebyl unesen. Standard.
The Girl Next Door (2007)
Stejné silné jako American Crime. Podobné filmy se špatně hodnotí - napsat "byl to skvělý film" - tak si člověk připadá jako úchyl. Realita je holt horší než kdejaký horor.
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
Reklama na Megan Fox. Tenhle film může dávat jako book pro modeling. agentury. Jinak slabá zápletka, slabé vraždy, nic moc nového. Ale já Megan můžu takže nelze jít pod ***-:) Musím ale říct, že režisérka Karyn Kusama to s ženskýma umí - už v Aeon Flux vytěžila s netypicky černovlasé Ch. Theron maximum.
Taxi (1998)
Pár honiček pro kluky, jinak trapní herci v čele s blbým policajtem. Ach jo.
Red (2008)
Pokud by měl film větší spád a větší prokreslení postav zasloužil by si i 4*. Takto je to někde mezi. I když téměř celý příběh je víceméně k uvěření, poslední čin hlavního hrdiny, kterým odstartoval očekávané finále jsem moc nepochopil a připadal mi, že už se nevědělo kam a spícjlo se to horkou jehlou.
Důkaz (2005)
Důkaz, že i bez akce se dá udělat napínavý film. Pokud k tomu máte tak dobré herce jako měl J.Madden - možná to až tak těžké nebude. Bez nich bych hodnotil o * níž.
Louise-Michel (2008)
Podobné filmy buď můžete hodnotit plným počtem nebo naopak. Párkrát jsem se zasmál - mám rád černý humor - ale na druhou stranu mi ti dva připadali hodně mimo a některé scény (jako např. ta, kde figurovala nemocná z JIP) spíše trapné. Asi už byl na mě film moc "umělecký".
Lepší už to nebude (1997)
Perfektní Nicholson, který je v prvních minutách filmu fakt "neodolatelný". K tomu mu sekunduje skvělá H. HUNT. Silný příběh, solidní romantika - přes dvě hodiny uběhnou jako voda. Jeden z nejlepších filmů ve svém žánru.
Divoká stvoření (1997)
Solidní komedie se sexy Jamie (do ní bych teda nikdy neřekl, že může být sexy symbolem-ale po Pravdivých lžích to je už další film, kde ukazuje své nejen herecké vnady). Bohužel se nabízí srovnání s Rybou jménem Wanda, která vychází z boje vítězně. Hodnotím film po druhém shlednutí a musím říct, že už to nebyla taková bomba jako když jsem ho vidět před cca 10 lety. Začátek je hodně slibný - postupná likvidace ZOO skýtá mnoho humorných scén - později se ale už jede spíš v romantické linii.
Big Lebowski (1998)
Za až tak skvělý film Big Lebovski zase nepovažuji, každopádně jsou zde povedené hlášky a zejména Goodman s Bridgesem, kteří si zaslouží velkou pochvalu za ztvárnění jednotlivých postav. Coenovi prostě neumí natočit špatný film.