Recenze (72)
Simpsonovi (1989) (seriál)
Skoro mě až zaráží, že za ta léta úroveň neklesá...
Povolání: Reportér (1975)
Tohle je úchvatný film zápletkou, idejemi, estetikou, Nicholsonem... Závěrečná scéna na jediný záběr je asi to nejlepší, co jsem kdy viděl.
K smrti odsouzený uprchl (1956)
Geniální!
Karamazovi (2008)
Ta část, která "konzervuje" dejvickou inscenaci, funguje skvěle, celá ta "přidaná hodnota" je ale opravdu navíc.
Lovec vodního ticha (2008) (TV film)
Žlučovitý výžblebt bez hlavy a paty z pera stařeckou demencí postiženého Vladimíra Körnera umocněný nehorázně odbytou režií a příšernými hereckými výkony (Petra Nesvačilová se po celý film dokáže tvářit jako depresant se sinusovkou hodně dole a mluvit jak ze záhrobí, aniž by změnila tón hlasu či se zabývala intonací; Vetchý v další přehnané kreaci chlapa s něžnou duší a vysokou morálkou, byl podle mě k nekoukání). Film, kde nefunguje nic, kde se hrdinové nechávají ozářit strážnými reflektory, aby až za tmy zapadli do křoví, film, který naznačuje několik dějových linek jedině proto, aby mohl a la these vyznít "körnerovsky", tedy jako kryptokomunistická agitka o tom, že dneska je všechno na hovno a slušného člověka "TO" "TADY" mrzačí...
Dějiny násilí (2005)
skvěle natočené nic
Václav (2007)
Po delší době film, který má smysl.
Krvavá stopa (2002)
Příliš spotřební.
Restaurace (1983) (TV film)
Kdysi jsem viděl a i po dvaceti letech si na to pamatuju. Což je pozoruhodné ve všech směrech.
Příběhy slavných - Marnost nad marnost (2002) (epizoda)
Důstojná vzpomínka na skvělého člověka.