Recenze (89)
Až na krev (2007)
Poslední půlhodinka začala být i zajímavá, že mě přinutila chvilku přemýšlet na vyšším hodnocením, ale ten průměr před tím mi to prostě nedovoluje.
Nelítostný souboj (1995)
Dlouhé a bez atmosféry s průměrným dějem, bohužel. Kdysi jsem to už viděl, ale vůbec si to nepamatoval, teď už vím proč. Tudíž píši vzkaz pro mé budoucí já, znovu na to nekoukej!
Porota (2003)
Jak psal golfista před 16ti lety, čtyři jsou asi moc, ale tři jsou málo.
Neviditelný (2020)
Na rozmezí 3-4 hvězd, poslední třetina filmu to vyhoupla lehce na ty 4*.
The Mandalorian - Kapitola 4: Útočiště (2019) (epizoda)
Jednoznačně zatím nejslabší díl. Zachraňuje to jen pár minut s AT-ST.
Irčan (2019)
Netradiční film s žádnou velkou akcí či zvraty. Pro mnohé nebude atraktivní, ale mě bavil. Podruhé si ho bohužel asi nepustím, rozhodně zajímavý příběh, ale mezi Scorseseho skvosty nepatří.
Joker (2019)
Nejlepší komiksovka od dob nolanovského Batmana.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Kdo by tušil, že ten plamenomet ze začátku, bude tak důležitej. Dobrej film, ale na ostatní Tarantinovi pecky to bohužel nemá, každopádně se těším na film č. 10.
Wentworth - Payback (2019) (epizoda)
Od konce 5. série, jde tento seriál doslova do sraček. 6. se ještě dala, ale tato 7. série mě už opravdu nebaví. Musel jsem tento díl i proklikávat, abych u něj vydržel, hrůza. Ještě si rozmyslím, jestli budu pokračovat. Konec sice docela zajímavý, ale poslední minuta zbylých 45 nezachrání.
Proroctví z temnot (2002)
Jak už tu psali, do půlky se to dalo, ale konec byl takový shiiiiit, že jsem se rozhodoval i nad jednou hvězdou.