Recenze (51)
Gebrian: Překvapivé stavby (2018) (pořad)
Skele zpracovani, rozhodne doporucuju zhlednout na mall.tv, zejmena tem, kteri meli radi Gebrian VS na streamu.
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Tentofilm me nenadchnul, prilis neuveritelne a zdlouhave.
Farmlands (2018)
Rozhodně stojí za shlédnutí, dokument je na youtubu se slovenskymi titulky: https://youtu.be/a_bDc7FfItk
Výchozí bod (2014)
Nejaky myslenkovy presah to ma, napeti tam je i dobra kamera. Jenze polovinu filmu jen sledujeme milostne pletky a celkove z toho mohli vydojit mnohem lepsi film. Mozna trochu lepsi 3*
Normální autistický film (2016)
Prumerny, nicim vyjmecny dokument. Jako vzdy od CT pomale zabery tak, aby s minimem scen zaplnili vysilaci cas, chtelo by to zrychlit. Chybelo mi zde i zastoupeni dospele generace autistu, aby toto postizeni priblizili vice divakum. Ocekaval jsem vice geniu typu klavirista a nakonec to zustalo jen u neho, asi v cesku nemame rainmany. Stalo za to navstivit i organizaci MENSA i zde by se urcite nasel zajimavy autak.
Svět podle Daliborka (2017)
Dobra kamera jako vzdy, ale zadne inovace. Spatne sehrane. Stejny motiv jako jiz tradicne v ceskem dokumentu, clovek na pokraji chudoby s mirnou mentalni retardaci zasazen do prostredi s nabytkem prinemensim 30 let starym a osuntelym, nudne a pomale pusobici dokument. Ja osobne k neonacismu take lehce priklanim a nemyslim si, ze jsem na tom tak spatne. To same jako ne vsichni bolsvici jsou senilni seniori, ale i vzdelani lide s dobrou zivotni urovni. S nasi DSSS, ale nesouhlasim, ti lide se opravdu jdou jen porvat a ani nevi za co a s nacky nemaji vubec nic spolecne ho ani s jejich ideologii. Sposta lidi i z jinych uskupeni v tom jasno nema.
Globální logistika (2015) (seriál)
Pekny dokument, ale o logistice se toho clovek moc nedovi.
Zahradnictví: Rodinný přítel (2017)
Skvela kamera a u toho to konci.
Bizarní Japonsko (2015) (pořad)
Skvely porad, jen nepochopim proc do toho Japonska jezdili, kdyz je tak 90% pouzitych zaberu z netu a nevytvoril je Stream.
Zbrusu Nový zákon (2015)
Výborný začátek až do doby než začali sbirat baseballovy team, každý z nich měl stejně nudný osud,který nakonec skončil v posteli. Konec se mě taky libil. Skoda ze cast filmu byla nudna, ale za skvelýneotrelý napad davam slabsi 4*