Recenze (22)
Aunty Donna: Zábavný dům (2020) (seriál)
Ty pičo co to je vole? To je komedie jako prase vole, to hráli vole
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Nehorázný sranec. Většinu Youtuberů mám rád nebo mi nevadí, ale tady mě serou naprosto všichni. Asi se chtějí předvést v televizi... Takový pořad má být maximálně na Streamu a né na Coolu. Podle mě to nemá hlavu ani patu, přitom potenciál to určitě má. Youtubeři jsou v dnešní době dost populární.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Tak jsem to viděl podruhé (dokonce v HFR verzi) a furt mě to cosi nebaví. Celkem to ubíhá, ale pořád jsem se nemohl zbavit dojmu, že klidně mohly být jenom dva filmy. Zdálo se mi to celé takové na rychlo domrvené... natočené s vidinou lehkého výdělku nebo tak něco. Jednička a dvojka jsou pro mě opravdu dobré filmy, ale tady už jsem z toho necítil tu lásku ke Středozemi. Ale tož aspoň to furt vypadá hezky. A teď dvě poznámky k dabingu - 1.) Bilbo je pro mě nadosmrti Fry z Futuramy, 2.) Když už dabujete takové ty úchechty/vzdechy postav tož to udělajte nějak víc nenápadně, protože to v těch bitvách znělo hrozně vtipně. Jinak samozřejmě nemohu zapomenout na Legolasovu lekci fyziky nebo třeba medvěda, který hodil bombu tak ze 20 metrů (možná aj víc) a totálně v chillu bojoval a nezlomil si nic. No a Alfred byla nejvíc zábavná debilní postava v celém filmu ( a ten jeho Unibrow <3 ). Jackson nám předvedl jeho představu rutinní práce a skalním fanouškům to asi stačí. Mně tak na půl...
Interview (2014)
Tenhle humor prostě můžu. Vlastně je to celé docela o hovně, ale to vůbec nevadí. Všechno šlape, hlášky lítají. Co víc si na vánoce přát. Navíc to má naprosto geniální marketingovou kampaň.
Pharrell Williams feat. Daft Punk - Gust of Wind (2014) (hudební videoklip)
Na to, že režisérem byl Edgar Wright tak docela slabota. Celé video bylo takové mdlé, bez nápadu. Ale jako hudba dobrá, o tom žádná!
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Dvě hvězdy za Bič Boží a Studnu. Jinak je to těžká nuda...
Gumballův úžasný svět (2011) (seriál)
Konečně si ČT všimlo popularity těchto ztřeštěných seriálů a nasadilo ho do vysílání ČT:D. Pohltilo mě to přesně jako Adventure Time nebo Steven Universe. Nerozumím, jak dokážou do 10 minut narvat tolik vtípků a narážek. Když jsem viděl všechny díly v originále, tak jsem si říkal, že to prostě do češtiny nejde přeložit. Ale ČT překvapilo a dabing je opravdu dobrý, občas nějaký ten vtípek nevyzní tak jak by měl, ale většinou je to fakt super. Technické provedení je boží a postavy jsou ještě lepší. Nemohu dát nic jiného než plný počet!
Rohy (2013)
Nečekal jsem od toho absolutně nic a bylo to super. Harry Potter s rohama si hraje na detektiva a nakonec to vyřeší. Yay! Hrozně moc se mi líbily absurdní scény jako sex doktora se sestřičkou, mlácení reportérů nebo scéna v baru, kde nám nějaký chlápek ukáže péro. Prostě štýl za čtyři hvězdy!
Sex Tape (2014)
Čekal jsem blbost, ale až takovou? Humor absolutně žádný a celý ten nápad s cloudem je kravina. Kdo by sakra rozdával iPady? Dát pošťákovi iPad? Seriously ?!?! OK, tož rozflákáme pár serverů a hotové. Jediná světlá chvilka byla mini role Jacka Blacka, ale ta to rozhodně nezachrání. Americká hovadina...
Transformers: Zánik (2014)
Docela překvapení. Opět to není kdovíjak zajímavá zápletka, ale dívat se na to dá. Mark Wahlberg válí a ostatní postavy taky nejsou špatné. Pár vtípků se ve filmu objeví, vizuál je perfektní, zkrátka ideální blockbuster. Jenom kdyby to zas nemělo dvě a půl hodiny... Kdy se Bay konečně naučí točit kratší filmy?