Recenze (129)
Fallout - Konec (2024) (epizoda)
Jop to vypadá dobře a je to zábavné
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Divím se, že nemám stále ohodnoceno... Dokonalost!
One Piece (2023) (seriál)
Parádní oddechovka
Na Hromnice o den více (1993)
Velice příjemný film
Otec (2020)
Výborně mám novou obavu do života
Dark - Lži (2017) (epizoda)
So far so good
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Tak už asi stárnu! Neb nestíhal jsem registrovat vše, co se ve filmu děje a po třetím epileptickém záchvatu jsem si přál, aby to přetočili na začátek a pustili v poloviční rychlosti. --- Reálně tohle byl asi nejlepší film, který jsem letos viděl a to jsem nedávno koukal na Kmotra. Než mě ukamenujete, tak srovnávám první shlédnutí s filmem, který jsem viděl už asi ve dvouciferném počtu a ještě to plánuji navýšit. Spidermana si určitě ještě někdy pustím, ale obávám se, že už to nebude takový zážitek, jako na velkém plátně. Každopádně je tam mnoho věcí, které jsem nestihl zachytit. --- Každá vteřina filmu je můj nový potencionální wallpaper.
Kmotr (1972)
Viděl jsem to asi po šesté a stále si myslím že je to nejlepší film, který kdy byl natočen. Tak zase za rok, nebo za dva ...
Babylon (2022)
Ty tři hodiny ani nestačily. Jen více takto energických filmů. Soundtrack je super!
Nespoutaný Django (2012)
Viděno znova po 10 letech a dohrání RDR2 a ty dvě hvězdy jsem musel přidat. Možná už nastal čas dát šanci i Kill Billu....