Poslední recenze (7)
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Premýšľala som či dať 3* alebo 4*. Musím uznať, spracovanie filmu a kamera sú veľmi dobré až perfektné. V neposlednom rade Leonardov výkon bol fenomenálny. Lenže mi to nedá - treba hodnotiť aj samotný film. Bohužiaľ ten by si u mňa zaslúžil ledva 2*. Myslela som že to bude moja šálka kávy, ale dej filmu bol až priveľmi jednoduchý. V podstate: jeden urobil druhému niečo zlé, bol zranený, snažil sa prežiť a samozrejme sa mu potom pomstiť. Nič hlboké tam nebolo. Škoda. Ale v kocke - z hľadiska spracovania a hereckých výkonov to bol jeden z lepších filmov, čo som v poslednej dobe videla.
Miluj souseda svého (2014)
Ako to napísať čo najstručnejšie? Toto je presne ten typ filmu ktorý bol do kolonky "komédia" zaradený buď omylom, alebo prešpekulovane, aby si ho pozreli aj ľudia čo o drámu bežne nezakopnú. Za hlavného hrdinu by mal byť považovaný malý Oliver a nie Vincent (Bill Murray), lebo podľa mňa je to film o ňom - ako vníma svet, ako bojuje s neprajnosťami, ako sa učí zvládať svet. Ale koniec filmu ma dostal úplne. Považovať za svätca Vincenta bol asi vrchol. Nie som žiaden "svätuškár" to nie, ale podľa mňa to bol jasný výsmech celej kresťanskej ideológii.
Nespoutaný Django (2012)
To ako bola poňatá problematika otroctva ma fascinovalo. Dej bol vyšperkovaný perfektnými dialógmi medzi Djangom a dr. Schultzom, ktorý si k sebe našli cestu. Aj napriek sebeckému dôvodu obohatenia (keďže bol lovec ľudí) dr. Schultz si vezme Djanga pod svoje ochranné krídla a veľmi mu tým pomôže. Film mal jednoznačne niečo do seba... Napríklad film ako 12 rokov otrokom sa podľa mňa s týmto nedá porovnať. Je mi jasné že otázka otroctva a černochov je stále citlivá téma, ale film by mal byť aj o niečom inom ako len o pointe.