Oblíbené filmy (9)
Tenkrát na Západě (1968)
Skvelá kamera, scenérie, výborné herecké výkony a úchvatná hudba. To všetko spolu vytvára harmonický celok. Na papieri zdanlivo dlhý film mi ubehol ako voda.Film neskutočne silno pôsobí na emócie a diváka vťahuje do deja. Keď sa ma niekto opýta, ako vyzeral divoký západ a budovanie železnice v 19. storočí, asi mu opíšem tento film. Sergio Leone bol chlap na správnom mieste a vedel si vybrať spolutvorcov. Všetky postavy sú skvelo zahraté, ja som si najviac obľúbil Harmoniku -'Kde mám koňa?' -'No, zdá sa, že nám jeden kôň chýba...'-'Nie....sú tu tri naviac'...
Forrest Gump (1994)
Dlouhá cesta (2002)
Veľmi príjemný film, nezvyčajný svojím spracovaním, chovaním hlavných hrdinov a najmä zakončením. Myslím, že film je výnimkou spomedzi súčasnej hollywodskej produkcie tiež-romantických filmov, kde sa najprv každý s každým vyspí, aby potom našiel svoju lásku. Tu je to inak, aj preto dávam vysoké hodnotenie. A že je tam veľa klišé? To predsa nemusí byť vždy na škodu veci..
Sicilský klan (1969)
Policajt v Beverly Hills (1984)
Bůh odpouští, já ne! (1967)
Posledná bosorka (1957)
Jsem nesmělý, ale léčím se (1978)
Medená veža (1970)
Veľkolepý film našej produkcie, s vynikajúcou hudbou vytvárajúcou harmóniu so všetkými zábermi na prírodu a ľudí v nej. Veľmi talentovaná herecká generácia a film s krásnou (ale i tragickou) hlavnou myšlienkou si zaslúži výborné hodnotenie...Mrzí ma, že sa nedarí v súčasnosti dať dokopy rovnako zanietenú partiu ľudí pre nakrútenie kvalitného snímku.