Recenze (318)
Iron Man 3 (2013)
Nejlepší Iron Man. Od ztroskotání v Tennesee jedna velká haluz😁👌 Jindy otravný dítě mi vůbec nevadilo, scéna v dodávce mě odrovnala. Downey perfektně zahrál. Takže za 4👌
I Was a Male War Bride (1949)
Tak na tomhle filmu se mi líbilo úplně všechno .. Už od začátku jsem věděla, že to bude moje krevní skupina a taky jó ... Ann Sheridan se mi sem ke Grantovi naopak dost hodila .. to její peskování jsem mu i přála (nevím teda proč ,-) a hodně jsem se zasmála .. Některé hlášky a situace neskutečné .. I to nucené líbání se mi líbilo ,-) Moc bych chtěla vidět skutečného Henryho převlečeného za Florence ,-))) Naprosto perfektní oddychovka, kterou kdyby hned zítra dávali v televizi, tak si jí s klidem pustím znovu ...
Já, Patrick Swayze (2019)
A já mám zrovna film Město radosti ráda. Chlap s velkým CH,který odešel příliš brzy.
Jestřábí věž (1984) (TV film)
Před dnešním shlédnutím jsem si tu nastudovala .-) co mne má čekat ...No za mě průměr, Čenský byl fakt na Bohnice, Vaculík na zaražení flétny do zadku ...Líbil se mi Brzobohatý i Munzar ...líbí se mi jeho změkčování v řeči a tady to bylo docela slyšet ,-))) Vyloženě zklamání to nebylo a určitě stojí za shlédnutí ...
Jezinky a bezinky (1944)
Nevím, Grant se mi líbil, i to jeho přehrávání se sem hodilo .. ale když nebyl na scéně, tak jsem myslela, že to vypnu ... Asi pro mě tyhle ztřeštěnosti nejsou...Skvělý byl "Boris Karloff" i "Teddy" co kope průplav ve sklepě ..Za mě průměr ..
Katakomby (1940)
Řiťolezcův návod, jak to správně dělat ,-DD Super zábavná komedie, Vlasta Burian tu neuvěřitelně hláškuje ...A Antonín Novotný tu vypadá jako Robert Taylor ,-))
Kdybych byl králem (1938)
Jó, kdyby mi takhle Francois Villon zarecitoval před kostelem, roztála bych jak jarní sníh ... ,-) (Musel by ovšem vypadat jako mistr Colman ...) Film celkově se mi líbil, začátek rychlý rozjezd a i potom mě to celkově bavilo, dobré kostýmy, dobré herecké výkony, i vtipné to bylo ..Rathborne jako Ludvík vynikající a Colmanovo Villon radost pohledět ... Jak tu někdo zmiňoval to Colmanovo kulhání, tak tady si myslím, to nemusel vůbec skrývat ..naopak by to i zapadlo ..viz. R.Hossein nebo Hugh Laurie, kteří ač to imitovali, postavili na tom kariéru .-)
Kempink (2006)
Dokážu si představit Granko místo Benca, pivo místo Aperolu, kemp na Mácháči a místo Shogunu Argemu v kulturáku😉 Překvapivě mě to hodně pobavilo, celkem hlášky, osazenstvo luxusní😉 a Lanvin tam svým výrazem fakt zapadal😉Jo a soundtrack taky chválím ...
Klub poslední naděje (2013)
McConaughey?? Leto?? A kde ?? ,-DDD Ony mi kámošky říkaly, že Matthew vypadá na umření ...teď vím, kde to vzaly ... Ale jo, za herecký výkony i celkově za povedenej filmek ty čtyři dám ...
Kniha džunglí (2016)
Neuvěřitelná podívaná !!! Nádherná práce, jako kdybych znovu četla knížku a bylo mi 8 let ..všechna zvířata krásná, džungle krásná, Mauglí skvělej ...A ten Šér Chán ač záporák, byl nejlepší ..A hned zítra jdu do knihovny pro knížku znovu si to našprtat :-D