Recenze (318)
Já, Patrick Swayze (2019)
A já mám zrovna film Město radosti ráda. Chlap s velkým CH,který odešel příliš brzy.
VFW (2019)
Zdá se mi to, nebo je poslední dobou Stephen Lang v samejch filmech, kde na něj není vidět😂Občas jsem nějak nestíhala co se děje, jak tam byla tma...No ty krvavé scény, záseky do hlavy a litry krve už bylo trošku moc, ale kupodivu mě film vcelku bavil...jak se tu píše, nej z filmu byly hlášky starejch bardů za barem. A Lang to tradičně utáhnul skoro sám👌
Láska bez bariér (2018)
Mám zkouknuto hodně filmů s tématikou handicap, a tohle mi zavánělo kravinou když jsem zjistila, že scénář, režii i hlavní roli má na svědomí hlavní hrdina komedií Kempink a Disco😉 Nicméně film mě hodně příjemně překvapil, je to milé, vtipné, francouzské(takže je třeba nadhled), dobře to skončí a má to chytlavý soundtrack. Na Nedotknutelné to sice nemá, ale já jsem z kina odcházela spokojená.
Úsměvy smutných mužů (2018)
Nemám k chlastu žádnej vztah. Znám pár lidí, co takhle extrémně chlastaj a jsou to trosky, ano je to humus ...ale nelituju je, každý svého štěstí strůjcem. Důvod mých 3 hvězd je ten, že jsem před nedávnem viděla polský film U strážnýho anděla ...a ten na mě zapůsobil o něco víc...no a přiznám se, i ta moje skoro abstinence. Já to chlastání zkrátka nechápu.
Venom (2018)
Jakože po tom co z toho byl každej hotovej jsem to teda dala. Zábava dobrá, Hardy skvělej, ale na mě taková průměrná komedie. Chtěla a čekala jsem víc. Ovšem skvělý soundtrack, čehož si jakožto nováček v Marvelu, dost všímám a je to 👌
Vittorio Gassman – král komediantů (2018)
Perfektní dokument. Vittorio byl skvělý, osobně nejvíc ho miluju ve filmu Vůně ženy.
V Mosulu (2018)
Viděla jsem rozbombardovaný Sinjar i Kobani. Už bez bojů ale mrazilo mne...u tohoto jsem brečela, ty děti byli moc i na mne. Všechna čest Janě Andert a dávám plný počet.
Gomora - Série 3 (2017) (série)
Nevím, pocity rozporuplné. Celá třetí série mi přijde slabší od prvních dvou dost citelně. Některé hlavní postavy jsou pryč, dle mne velká chyba. Chápu, že asi nepočítali s takovým úspěchem, tak proto. Na pořádný rozjezd jsem pořád tak nějak čekala a on nepřicházel Souhlas s DonBraso - díl v Bulharsku skvělý, pak se mi hodně líbil předposlední díl a zakončení takové divné. Ano na seriál tohoto typu je to pořád super, ale ten pokles je škoda. Tak uvidíme, jak to bude dál .-)
Hrdinové ohně (2017)
Skvělej film !!! Je to především o charakterech, té akce jsem čekala kapku víc ...no ale už dlouho mne konec filmu takhle nerozsekal. Na tu bandu si zvyknete ...a pak ??? Hodně dlouhej pláč.
Into the Badlands - Tygr proti hoře (2017) (epizoda)
První díl hodně překvapil. Perfektní bitvy, koukám, že začínám fandit vdově .-) Jen tak dál ...