Poslední recenze (11)
Rain Man (1988)
Nádhera! Film mě rozesmál i rozplakal, a výkon Dustina a Toma je fantastický! Nic víc k tomu opravdu asi dodat nemůžu...
Ukradené Vánoce (1993)
Mě se to líbilo. Má to nápad, spád, hudba je svižná a příjemná. Kromě toho Jack je strašně milý! ^^
Moulin Rouge (2001)
Fantazie! Inspirativní myšlenka, parádní hudba, úžasné pěvecké výkony,... Odvážné, svůdné a plné energie!