Poslední recenze (35)
Kolonie (2013)
Hluboké zklamání, dost to připomínalo Pandorum, nicméně hooodně z dálky. Nezaujalo mě ani zpracování, ani dialogy a od Paxtona a Fishburneho jsem čekal trochu více. Bohužel.
Skinwalker Ranch (2013)
Jsem celkem překvapen, variace na dané téma mě zaujala více než třeba u Dark Skies, na druhou stranu jsem trochu nepochopil, nebo mi spíše unikla ona pointa, zda šlo o mimozemšťany nebo Skinwalkera (nebo obojí?). Toto dilema jaksi ubralo jednu hvězdu. Jinak atmosféra celkem hutná a efekty (sice nic extra) na tento typ filmu taky celkem slušný. Co mě nevíce vyděsilo, byl ten nechutnej, obrovskej pavouk, co se mihnul v jednom záběru, při zkoumání divných zvuků ve stodole. Brrrr...
Sherlock (2010) (seriál)
Je to prostě DOBRÝÝÝ!!! Vynikající seriál, vynikající postavy, vynikající děj... co dodat.