Recenze (1 573)
Dark - Lži (2017) (epizoda)
Není to špatné, ale zatím mi všechno přijde poměrně okaté a občas i předvídatelné. Uvidíme, co bude dál.
Dark - Tajemství (2017) (epizoda)
Dark má obrovskou smůlu, že přišlo až po Stranger Things. Až příliš se tomu snaží podobat, což hned neznamená, že je to špatně, ale těch společných aspektů mi prostě přijde moc. První feel není zlý.
Já, padouch (2010)
V celkovém součtu to špatné nebylo. Místy jsem se nudil, jindy jsem se nadměrně usmíval. Každopádně v neoficiálním souboji mám já osobně jasno. Despicable Me vs. Megamind - 0:1.
Whiplash (2014)
U hudebních filmů vždycky čekám na něco, co mi vyrazí dech. Tady to mělo být asi poslední vystoupení, ale že bych z toho cákal? E-e. To by se v podstatě dalo říct o celém filmu. Slibný začátek, nenaplněný potenciál. "Otevřený" konec taky nepomohl. J.K.S. v topu.
Mlčení jehňátek (1991)
Pro mě zatím nejvhodnější definice slova "overrated". První půlka se strašně táhla a trošku jsem doufal v zázrak. Film mě začal pořádně bavit až od Hannibalových hrátek v kleci, pak už to běželo krásně. Hopkinsovi dávám paleček vzhůru.
Shrek Třetí (2007)
Neřekl bych, že se jednalo o nějakou velkou ostudu. Spíš bych to vysvětlil jakousi namlsaností z jedničky a dvojky, která, co se vtipů týče, nastavila laťku až příliš vysoko. Oproti prvním dvěma skvostům mě zamrzel i předvídatelný děj. Pasáž na "střední" byla jednoznačně nejlepší.
Cesta k El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019) (TV film)
Nic ohromujícího, ale za zhlédnutí to stojí.
BoJack Horseman - Příběh Amelie Earhartové (2018) (epizoda)
PC nepatří mezi mé oblíbenkyně, tudíž z ní samotné nemám takovou radost, jako třeba z BoJacka. Její minulost má něco do sebe, ale přijde mi, že její příběh jsme v Hollywoodu viděli už mockrát.
Love, Death & Robots - Utonulý obr (2021) (epizoda)
Taková filozofická kecačka, které prostě chyběl moment překvapení. Doufal jsem, že obr se nějak probudí, nebo že na nás zkrátka bafne nějaký zvrat. Prdlačky. Ale i tak slušné. Už jsem se lekl, že nikdo nevyužije toho třímetrového péra, s kterým si tvůrci tedy dali záležet.
Love, Death & Robots - Automatická hlasová služba (2021) (epizoda)
"Simple" je asi to pravé slovo plně charakterizující tento otvírák druhé série. Líbí se mi trefná parodie na infolinky jakýchkoliv telefonních operátorů. Může být.