Poslední recenze (8)
Riaru Onigokko (2015)
Jeden z mála filmů co jsem nějak nepochopila.. Je tam cestování časem, převtělování, a přechody do jiných dimenzí... Ale nějak mi utekla pointa.. Navíc začatek dobrý scena s autobusy zbytek nuda...
Dánská dívka (2015)
Docela pěkný chlap se promění v šerednou ženskou... Co víc dodat...
Carol (2015)
Příjemné hudba jen ten konec filmu se mi nelibil.. Takové konce o ničem nemám ráda.. :D