Recenze (142)
Domácí péče (2015)
Mám z toho filmu pocit, že je dosť prvoplánový. Nerozumiem silné dramatické časti a v zlomku sekundy (pre mňa trápny) humor. Polívka nič nové, aj keď zrejme jeho nadpriemerný výkon. Na druhej strane, pred Mihulovou klobúk dole
Tanec v temnotách (2000)
Björk, výborná. Catherine Deneuve, taktiež výborná. Len ten Lars.. Lars to už prehnal. Waves kludne stačili.. Snažil sa snažil a vznikol projekt Dancer in the Dark, ktorý takmer kópiou pre Breaking the Waves. Netvrdím, že to bolo zlé, to rozhodne nie. Ale na mňa až prehnané.. Možno keby som nebola videla Waves, som očarená viac.
Národ snílků (2010)
Jeden z najlepších filmov za rok 2010. Príjemných 96 minút, ktoré sú skvelo natočené. Príjemná hudba aj samotný dej zaujme. Tvári sa to inak než to v skutočnosti je... Dennings sa týmto filmom posunula vyššie. Zahrala to celé bravúrne a jej charizma filmu napomáha viac než dosť.
To Write Love on Her Arms (2012)
Námet je v konečnom dôsledku skutočne dobrý no osobne si myslím, že to predsa len mohlo byť lepšie spracované. Sype sa to ako z kopca, občas až moc očakávané scény. Každopádne film nie je zlý. Nájdeme v ňom ozaj mnoho skvelej hudby. Kat Dennings zahrala Renee výborne!
Husí kůže (2015)
Vcelku divný, obyčajný film. Neublíži no ani nenadchne, nezaujme. Po 7min skončení filmu som si nevedela spomenúť na jeho názov...
Svět podle Evelyn (2015) (seriál)
Celé je to dosť otrasné od humoru po.. vlastne po všetko. Ale Farkašová ma baví! 1*
Flintstoneovi (1994)
„měl jsem jít dělat Disney , tam by se mi tohle nikdy nestalo... “
Tým Škorpion (2014) (seriál)
Dobrý námet, ktorý by podľa mňa mohol dopadnúť lepšie. Niekedy je to neuveriteľne príliš prehnané a potrebovalo by to ubrať. Mimochodom, Jadyn Wong je skvelá
Superhrdinovia (2014) (seriál)
Nerozumiem tým odpadom. Je to príjemný seriál od ktorého netreba očakávať americkú veľkoleposť. Oceňujem deti takisto profesionálnych hercov. Občas sa tu objavuje Landl, Kulišková, Miezga, Višňovský či Kanócz a v neposlednom rade Pavlíková a Pauhofová.
Konečná stanice (2004)
Príjemná radošínska komédia na ktorú sa dobre pozerá, baví a pritom nemusí mať príliš veľkú myšlienku. Paulovič, Studenková, Lasica, Kerekes a samozrejme Kolníková si v tejto kombinácií veľmi dobre sadli.