Recenze (101)
Fígle (2007)
Geniálně ztvárněná dětská hravost, dětský pohled na svět a docela zajímavý pohled na způsob jakým je podvědomě ovlivňováno lidské chování a rozhodování.
Na Západ (2005) (seriál)
No já čekal, že to konečně bude parádní seriál o divokém západu. A ono je to zatím historický šestidílný film o vyhlazení indiánů. Takže opravdu nevím jak hodnotit. Historicky korektní díla a dokumenty moc nehodnotím, tam bych musel hodnotit jen ty fakta, kostýmy, způsob kamery a to bych musel dát 100%. Jenže tady je ještě ten příběh, postavy atd. Postavy jsou určitě zajímavé, ale ten příběh je dost mnohačetný a než si na něco zvyknu, tak už je to pryč. Takže dávám 60%, protože po třetím díle bylo velké zklamání ten rozházený děj, mrtvé větve příběhu a velká rychlost jakou se děj ubírá ku předu. Tohle téma by si zasloužilo minimálně 30 hodinových dílů. První a druhý díl byl dobrý, ale ten třetí to už podle mně dost pokazil :-(
Máte doma uklizeno? (2003) (pořad)
Nevím jak tohle hodnotit. Jestli mám hodnotit odvahu ukázat světu jaké mají v Americe prasata, tak to pak dávám plný počet. Jinak je to odpad. Ty lidi jsou zralí do blázince. Mít takový bordel doma a ještě se s tím cpát do TV. Na to se vlastně ani nejde dívat :-(
Banket 3 (2004)
Absolutně bez fantasie. Jako prostředí jednotlivých scének dobrý, ale ten samotný akt bylo porno klišé. Aboslutně bez fantazie a nápadů. A navíc se to odehrávalo v každé scéně pořád stejně. Lízačka, kuřba, soulož. Pro romantický večer absolutně nepoužitelné.
Tady Reed Fish (2006)
Není to komedie, protože se tam není čemu smát. Není to drama, protože není s kým soucítit. Celé je to vlastně taková bezbarvá koncentrovaná nuda. Je to taková dětská blbovina a té romantiky je tam jen malá špetka.
Hotel Babylon (2006) (seriál)
Seriál je stejně zvláštní a zajímavý jako seriál Podfukáři. Dost podobný styl a doprovodná hudba. Mně se Podfukáři líbí a tak se mi líbí i tento seriál. Je to prostě zase něco jiného a s realitou to moc nesouvisí. Smíchy sice nepuknete, ale tento seriál vám přivodí milý a přirozeně sympatický úsměv na tváři. A ten čas rozhodně za to stojí. Dokonce mám pocit, že by to ode mně mohlo časem získat plný počet. EDIT: Tak už ten plný počet po třetí serii ode mně má.
Bimboland (1998)
Je to takové mírně erotické, francouzsky romantické, Freudovsky filozofické, platonicky noblesní, výstižně pravdivé a vůbec prostě milé .-)
Hancock (2008)
Pro mně to bylo jen průměrné drama o muži, který umí něco víc než ostatní, ale neumí se prodat. Ty vtipy tam byli kde? Pro mně to bylo 100% drama bez dalších příměsí. Až moc sebemrskačské a utrápené. Byl to film jak na sobotní ráno, film na který za pár dnů zapomenu.
CoMyJenVíme!? (2004)
Fanatické, náboženské, přehnané a nevědecké. Tyhle trapné kecy nemají s kvantovou mechanikou nic společného. Nebo snad věříte, že jsme superbytosti a můžeme svou myšlenkou změnit svět? Anebo když se budeme hodně soustředit, tak třeba můžeme uhodnout čísla do sportky.... No paráda! Tohle je krásná ukázka toho, jak se dá překroutit a zneužít věda. Raději si o kvantové mechanice přečtěte nějakou opravdovou vědeckou knížku.
Soukromé pasti (2008) (seriál)
Podle mně je to vůbec jeden z mála seriálů, který dává hodně k zamyšlení. Viděl jsem zatím polovinu dílů. Třeba ten první díl o těhotenství versus kariéra byl fakt povedený. I další samozřejmě. Tenhle seriál vlastně shrnuje stěžejní okamžiky v životě skoro každého z nás, ty situace nás možná čekají. Seriál nám tak dává příležitost promyslet si své kroky dříve, než vůbec nastanou. Pomáhá nám tak do určité míry vyhnout se špatným rozhodnutím. Je to hodně k zamyšlení nad sebou samým a svými záměry (cílem) v životě. Jsou v něm dobře vystiženy hlavní neduhy dnešní společnosti jak je vnímám já. Seriál je vůbec celý jako ze života a krásně reálný svou podstatou děje. // Jako velkém plus vnímám to, že ty epizody nemají happyend a většinou to vlastně ani není dořešeno . Ten ostatně mnohdy nepřichází ani v běžném životě. O to větší jsou pak následky každého lehkovážného rozhodnutí o důležitých věcech týkajících se nejen nás samých, ale i našich blízkých. // Nehodnotím kameru herce nebo režii. Hodnotím to poselství, reálnost situací a ten obrovský prostor k zamyšlení pro každého diváka.