Recenze (230)
Manželská tonutí - Hysterka (1996) (epizoda)
Postava Lydie mně byla tak protivná(přesto ,že byla výborně zahraná Vilmou Cibulkovou),že nemohu dát větší ohodnocení než3*.Dokonce jsem bojovala s tím :vypnout ??Nakonec jsem vydržela do konce.
Rosamunde Pilcher - Hra světel (1996) (epizoda)
Příroda si zaslouží **.
Duel (1971) (TV film)
Tři je málo čtyři moc...konec???Nakonec 4* s odřenýma ušima.
Druhá strana naděje (2017)
Tešila jsem se na komedii,jak je uvedeno -komedie, drama.Bylo to pouze drama . Nechci věřit,že by tak pomáhali uprchlíkům,kteří míří do jejich země.
Bludné kruhy - Epizoda 3 (2020) (epizoda)
Zatím stále čekám ,nenadchlo mě to.Přitom takové hodnocení a samá chvála.
Polská krev (1978) (TV film)
Krásná hudba ,kostými ,prostředí inscenace ,lepší než divadelní scéna.Balzám na duši.
Říše slunce (1987)
Těšila jsem se,ale byla jsem zklamaná.Snad i délka filmu ubrala na hodnocení,ani John Malkovich to nezachránil,nebo jsem neměla svůj den??
Kde jsem doma (2020)
Šokující snímek ,jak se stane ze slušného člověka psychopat.Neuvěřitelné se stane skutečností.
1597: bitva u Myeongryang (2014)
Užívala jsem si námořní bitvy ....,i když 4* ,trochu přidané.
Dámský klub (2018)
Je to vyloženě film pro ženy v pokročilejším věku.Každá zde najde místo,které ji má co říct.Já jsme ho našla....