Recenze (26)
Osvícení (1980)
dost nabušený psycho horor,kdo najde sílu shlédnout je v krátkém časovém sledu dvakrát,je u mě borec...
Beavis a Butt-head dobývají Ameriku (1996)
Setsakra hustá a zábavná animo komedie,navíc super titulní píseň od RHCP
Barry Lyndon (1975)
Me to buhvijak genialni neprislo,nekdy spis az otravne dlouhe...Moc me to nenadchlo a je blbost davat nejake vysoke hodnoceni jenom diky jmenu rezisera...
Oasis: Live by the Sea (1995) (koncert)
Na popud anause jsem si sehnal tento koncert mé oblíbené skupiny,a byl jsem mile překvapen.Bratři Gallagherové jsou fantastičtí a vůbec celá grupa podává úžasný výkon.Pokud jste fanoušci této britské skupiny a jsou Vám blízké hity z jejich legendárního debutového alba "Definity Maybe", je to pro Vás pravá volba :)
Mechanický pomeranč (1971)
Vynikající Kubrick,který (nejen) v 70.letech naštval nejednoho konzervatiního diváka...
Road Trip (2000)
Podle mě nejlepší teens komedie všech dob,která ďábelsky pobaví (i po několikátém shlédnutí) ,i přesto,že si dokázala odpustit nějaký tvrdý vulgárnosti.Oddychovka jak má být :-)
2001: Vesmírná odysea (1968)
No,nevím jak to vypadalo v roce 68 a jak to v ten rok diváci brali, ale mě to v roce 2004 připadalo šíleně dlouhé a k uzoufání nudné, ale musím ocenit na ten letopočet dokonalou technickou stránku filmu, hudba byla taky super, ale i tak nuda...
Pojišťovna štěstí (2004) (seriál)
ježišmarjá, tak to byla od naší milované N@vy další rána pod pás, nezbývá než s poděkováním pěkně rychle zmizet a už se nevrátit...humus na en-tou
Nick Fury, zvláštní agent (1998) (TV film)
Jako (nechtěná) parodie to celkem ujde:)
V Číně jedí psy (1999)
Geniální,i když trošku brutální černočerná komedie,největší mazec jaký jsem kdy viděl.Jedním slovem bomba !