Oblíbené filmy (5)
Šest dní, sedm nocí (1998)
Východní přísliby (2007)
Za mě bezkonkurenčně nejlepší Viggův výkon, Cassel velmi zdatně konkuroval a bavil, vlastně mě to celé bavilo, od začátku do konce a už několikrát, a počítám, že opakovaně bude... Není, co dodat, za mě jedna z top záležitostí.
Procházka po Měsíci (1999)
Film se skvělou atmosférou a slušnými hereckými výkony. Osobně mě všechny postavy bavily a ani chvilku jsem se nenudila. Téma možná tisíckrát omleté klišé, ale solidně zpracované. Romantika, humor i kapka dramatu vše ve správném poměru. Na to, že jde o "vztahový" film s ne úplně krátkou stopáží se stále něco děje a rychle to uteče. Za mou srdcovku Vigga přidávám hvězdičku. Tudíž plný počet a ráda se podívám znovu.
Vratné lahve (2007)
Naprostá srdcovka, vždy, když ji zahlédnu, musím se dívat a vždy se budu smát - prostě neomrzí.