Recenze (18)
Peklo (2021) (seriál)
Pokud si někdo budete myslet,že po prvním díle to bude lepší...tak nebude... Podíval jsem se na 4 díly ( už u prvního jsem si říkal,že to nebude asi OK).
Lovecraftova země (2020) (seriál)
Tohle fakt není LOVECRAFT.... Kdo čeká něco ve stylu povídek od Lovecrafta tak se nedočká... vše se točí ohledně rasismu s pár nadpřirozenýma trikama...
Noční můry z temnot (2019)
Jelikož jsem vyrůstal na knížce, tak musím říct,že super udělaný . Obludy jsou přesně jako v knížce. Potěšilo mě, že použili i písničku Hearse goes by.
Když draka bolí hlava (2018)
Pustil jsem si to jen proto, abych zjistil proč to má jen 14% . Vydržel jsem to 10 minut . Slovensky mluvící Gott je jen třešnička na dortu ... Ten Gott mě prostě úplně nejvíc rozsekal :D .
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
* za to , že si ještě někdo vzpomněl na tenhle film . * za Dwayne Johnsona * za Jacka Blacka
Terrifier (2017)
WTF ?! Jak to může mít tak vysoké hodnocení ? Vždiť jedinej klaun za něco stojí .
XX (2017)
Budu rád , když mi někdo vysvětlí co to mělo být ... Příběhy byly prostě bez konce .
Lego Scooby: Strašidelný Hollywood (2016)
Bohužel mě zklamal , dlouho se neděje nic a pak až ke konci se naši " lovci " rozhodnou , že by možná bylo dobrý tu obludu chytit ...
Ptáčátko (2016)
Kocourovi se to líbilo . Pěkně udělané a ještě i vtipné .
Méďa 2 (2015)
Strašně zdlouhavý , nudný , navíc mi to ani nepřišlo vůbec vtipný ... A to jsem byl z jedničky unešený :(