Recenze (18)
Lovecraftova země (2020) (seriál)
Tohle fakt není LOVECRAFT.... Kdo čeká něco ve stylu povídek od Lovecrafta tak se nedočká... vše se točí ohledně rasismu s pár nadpřirozenýma trikama...
Peklo (2021) (seriál)
Pokud si někdo budete myslet,že po prvním díle to bude lepší...tak nebude... Podíval jsem se na 4 díly ( už u prvního jsem si říkal,že to nebude asi OK).
Noční můry z temnot (2019)
Jelikož jsem vyrůstal na knížce, tak musím říct,že super udělaný . Obludy jsou přesně jako v knížce. Potěšilo mě, že použili i písničku Hearse goes by.
Když draka bolí hlava (2018)
Pustil jsem si to jen proto, abych zjistil proč to má jen 14% . Vydržel jsem to 10 minut . Slovensky mluvící Gott je jen třešnička na dortu ... Ten Gott mě prostě úplně nejvíc rozsekal :D .
Terrifier (2017)
WTF ?! Jak to může mít tak vysoké hodnocení ? Vždiť jedinej klaun za něco stojí .
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
* za to , že si ještě někdo vzpomněl na tenhle film . * za Dwayne Johnsona * za Jacka Blacka
XX (2017)
Budu rád , když mi někdo vysvětlí co to mělo být ... Příběhy byly prostě bez konce .
Ptáčátko (2016)
Kocourovi se to líbilo . Pěkně udělané a ještě i vtipné .
Lego Scooby: Strašidelný Hollywood (2016)
Bohužel mě zklamal , dlouho se neděje nic a pak až ke konci se naši " lovci " rozhodnou , že by možná bylo dobrý tu obludu chytit ...
The Boy (2015)
Film pěkně nudný , dobrých je tak těch 30 posledních minut ...